:( Storingen

Hier is een overzicht met storingen die momenteel bij ons bekend zijn.
Mocht uw storing hier niet bij staan neem dan gerust contact met ons op.

Sample post image


Fri, 20 Sep 2019 10:30:10 +0000

IRMA IS/RA informatie

— Update 20 september 2019 16:30 uur— De oorzaak van de verstoring is gevonden oplostijd is nog niet bekend. Voor IS/RA check neemt u contact op met de medewerkers van de Orderdesk. —Oorspronkelijk bericht 20 september 2019 12:30 uur— Als

van: --
tot: --

Thu, 19 Sep 2019 08:36:15 +0000


— Afmelding melding 19-09-2019 13:10 uur — Onze leverancier meldt dat er herstelwerkzaamheden zijn uitgevoerd. De RoutIT Kennisdatabase is beschikbaar. — Oorspronkelijke melding 19-09-2019 10:00 uur — Momenteel constateren wij een storing aan de RoutIT Kennisdatabase. Als gevolg van deze


Wed, 18 Sep 2019 08:34:08 +0000


— Afmelding 18-09-2019 20:20 uur — Engineers geven aan dat de herstelwerkzaamheden zijn uitgevoerd en de dienstverlening is hersteld. — update 18-09-2019 12:35 uur — Engineers zijn volop bezig met herstelwerkzaamheden. Volgende update volgt zo spoedig mogelijk. — Oorspronkelijke melding


Mon, 16 Sep 2019 13:07:42 +0000


— Afmelding 16-09-2019 15:15 uur — Onze engineers hebben de storing verholpen. De impact is hiermee weggenomen. — Oorspronkelijke melding 16-09-2019 15:00 uur — Op dit moment ervaren wij een storing op de beheerportal. Hierdoor is het beheer van KPN


Tue, 10 Sep 2019 00:09:00 +0000


— Afmelding 10-09-2019 02:50 uur — Onze engineers melden dat er herstelwerkzaamheden zijn uitgevoerd en de dienstverlening is hersteld. — Oorspronkelijke melding 10-09-2019 01:00 uur — Onze engineers melden een storing in enkele aggregatie routers. Als gevolg van de storing


— Afmelding 06-09-2019 08:30 uur — De oorzaak van de storing is gevonden en opgelost. — Oorspronkelijke melding 05-09-2019 16:00 uur — Onze engineers melden dat het op dit moment niet mogelijk is om settings aan te passen op data-only-abonnementen.


Mon, 02 Sep 2019 11:43:53 +0000


—Update 2 september 2019 22:45 uur— De oorzaak van de storing is gevonden en opgelost. — Update 2 september 2019 15:00 uur— Het probleem dat vanmiddag begon, blijft bestaan ​​en veroorzaakt nog steeds vertragingen en time-outs in de mobiele portingchain.


Thu, 29 Aug 2019 08:33:33 +0000


—Update  13:45 uur— De oorzaak van de storing is gevonden en opgelost. —Update 12:45 uur— Hierbij informeren wij jullie over een vertraging in de provisioning. Momenteel wordt er door technische teams naar de oorzaak en impact gekeken van deze storing.


Wed, 21 Aug 2019 08:55:34 +0000


— Afmelding 23-08-2019 15:00 uur — De herstelwerkzaamheden zijn met succes afgerond. De impact is hiermee weggenomen. — Update 22-08-2019 15:20 uur — Op vrijdag 23-08-2019 zal er onderhoud uitgevoerd worden om de bereikbaarheid te optimaliseren. — Update 21-08-2019 17:00


Fri, 23 Aug 2019 07:26:12 +0000


— Afmelding 23-08-2019 14:50 uur — Onze engineers melden dat de performance van de redundante firewall module is hersteld en weer het gebruikelijke gedrag laat zien. Er is extra monitoring op de firewall module ingeregeld. — Oorspronkelijke melding 23-08-2019 08:45